Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 12, 2012
Image Size
387 KB
Resolution
700×2071
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,459 (9 today)
Favourites
684 (who?)
Comments
111
Downloads
1,162
×
Hebephilia. by Pindakees Hebephilia. by Pindakees
When I was small… I played with cute toys… Now..

I’m being played.. With.



Goddamnit Nolan...
Add a Comment:
 
:iconneverlostneverfound:
neverlostneverfound Featured By Owner Aug 3, 2013  Hobbyist
nosebleed 
Reply
:iconxx-thetoxiccure-xx:
Xx-TheToxicCure-xX Featured By Owner Jan 15, 2013  Student
well that escalated quickly. lol
Reply
:iconannapavot:
annapavot Featured By Owner Feb 21, 2013  Student Digital Artist
That's exactly what I was thinking.
Reply
:iconpindakees:
Pindakees Featured By Owner Jan 16, 2013
HAHA XD
Reply
:iconbmocat:
BMOCAT Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha luv it she's so pretty the whole thing is a bit scary but uh I really luv her hair and eyes u r so good at making these! Keep doin wit ur doin also do u have an etsy account cuz I'm sure people wud luv to buy such beautiful works of art
Reply
:iconbmocat:
BMOCAT Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha luv it she's so pretty the whole thing is a bit scary but uh I really luv her hair and eyes u r so good at making these! Keep doin wit ur doin also do u have an etsy account cuz I'm sure people wud luv to buy such beautiful works of art
Reply
:iconstkf:
stkf Featured By Owner Dec 23, 2012  Hobbyist General Artist
Wow, the description...I got the wrong impression at first as well, now I'm looking at this again and again to see the story behind this. I thought the jewelry was to make them look more older (which it did, imo, so I assumed they were consenting adults/teens) and then I looked up hebephilia. The way they're blurred out in the last panel...I really want to know more about these two.
Reply
:iconpindakees:
Pindakees Featured By Owner Dec 24, 2012
Ohh I can kinda relate, but the blonde switched molds so to say. So he has a different head now. It looks much younger. [link] (the one on the right) I hope that worked out I guess haha.
But thanks for the comment ^^
Reply
:iconstkf:
stkf Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist General Artist
Ah, I see now! And no problem. c:
Reply
:iconmelanthriel:
Melanthriel Featured By Owner Nov 16, 2012
Poor boy QAQ <///3
Reply
Add a Comment: